Bestelling

Wij vinden gemak en snelheid belangrijk bij het bestellen van bedankjes. Daarom kan je bij ons 24 uur per dag, 7 dagen per week en overal ter wereld je bedankjes zelf ontwerpen en bestellen. 

Bestelling plaatsen

Wanneer je een bestelling plaatst, kies je eerst het bedankje dat je wilt laten maken. Dit kunnen chocolade bedankjes zijn zoals: Minibox 3 of 5, Sleeve, gedrukte kaarten, Luxe Etui of een ander product. Zodra je er één hebt gekozen, kies je een opdruk die past bij je boodschap. 

Elk ontwerp kan je zelf naar smaak aanpassen door deze in de editor te veranderen van kleur, tekst of het toevoegen van een afbeelding of logo. Als laatste bepaal je de oplage van je bedankjes. Hogere aantallen hebben een lagere stukprijs. Prijzen worden in- en exclusief btw getoond. Om het helemaal af te maken, geven we hier ook de verwachte levertijd aan.

Voordat je de bestelling afrekent, vragen we je of je een account wilt aanmaken, wilt inloggen, of een bestelling zonder account wilt plaatsen. Met je eigen 123Bedankt-account houd je alle bestellingen goed in het oog, kun je de facturen inzien en kun je ook bestellingen direct opnieuw bestellen. 

We controleren persoonlijk elke order, zodat we zeker weten dat jij tevreden bent met je bedankjes. Is er een probleem met je opdracht? Dan krijg je van ons per telefoon of mail bericht hierover, inclusief hoe we het probleem gaan oplossen. Is alles in orde? Dan schieten wij jou ontwerp direct door naar de drukpers. Hiermee zetten we de eerste stap in het proces om je persoonlijke bedankjes op tijd te leveren!

Heb je vragen over het bestellen van bedankjes, de aanleverspecificaties, de levering of iets anders? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder!

Bestelling wijzigen of annuleren

Heb je een bestelling geplaatst, en wil je hierin nog iets wijzigen of wil je de hele bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Veelgestelde vragen met antwoord:

Ik wil het ontwerp nog aanpassen

Afhankelijk van waar jou bedankje zich in het proces bevindt kunnen we kijken of jou ontwerp nog kan worden aangepast. Dit gaat het snelst door telefonisch contact met ons op te nemen.

Ik heb het verkeerde bedankje besteld

Afhankelijk van waar jou bedankje zich in het proces bevindt kunnen we kijken of jou bestelling nog kan worden geannuleerd. Als je een bedankje met verkeerde specificaties hebt besteld dan kunnen we de order ook voor je aanpassen. Stuur ons gerust een mailtje met je ordernummer en het verzoek om de order aan te passen. 

Ik wil het afleveradres wijzigen

Wil je een ander of meerdere afleveradressen doorgeven? Stuur ons een mailtje met je ordernummer en het juiste afleveradres. Wanneer de bedankjes nog niet zijn aangeboden bij de post kunnen we deze nog voor je wijzigen. 

Ik heb mijn ontwerp helemaal klaar, maar wil een ander soort bedankje bestellen.

Als je jou bedankje in de online editor helemaal hebt gemaakt, maar toch liever een ander soort bedankje wil bestellen dan kunnen we jou daarbij assisteren. We kunnen je ontwerp in de meeste gevallen omzetten naar een ander soort bedankje met behoud van je ontwerp. Stuur ons gerust een mailtje met het verzoek om de order om te zetten.